Wanneer neemt u het familiebedrijf over?

Informatie en advies voor opvolgers binnen familiebedrijven

Als opvolger binnen een familiebedrijf kunt u vertrouwen op de deskundige begeleiding van de Stichting voor het familiebedrijf. U denkt vast wel eens na over:

• Uw kansen en mogelijkheden om het familiebedrijf over te nemen
  • Uw mogelijkheden voor financiering
  • De relatie met uw familieleden indien u opvolger wordt
  • Uw verstandhouding met het ‘zittend' personeel als u leidinggevende wordt
  • Op welke wijze u het bedrijf en de familie het beste dient

De Stichting voor het familiebedrijf denkt graag met u mee over de antwoorden op deze vragen! Behoort u tot die nieuwe generatie die het familiebedrijf wil overnemen? Hebt u behoefte aan een onafhankelijke sparringpartner met kennis van zaken én familiedynamiek bij bedrijfsopvolging? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor het maken van een afspraak. Dankzij onze ruime ervaring kun u bij ons terecht voor een bruikbaar advies en aansprekende voorbeelden in de vorm van best practices. U hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden, alle expertise is binnen de Stichting voor het familiebedrijf voorhanden. En die zetten we graag voor u in.

Zelf meer te weten komen over bedrijfsopvolging?

Natuurlijk kunt ook alvast aan de slag om de vele aspecten van bedrijfsopvolging te verkennen. Op deze website vindt u tal van handige, nuttige en informatieve tools, en een schat aan kennis.